istemci hatasıHata nedir?
aynısı bendede oluyor sunucuların hıcbrıne giremiyorumaynı hatayı birkaç gündür ben de alıyorum. 1-2 hafta önce retake serverına girdim. max 10-15 dk oynadım. o zamandan beri her girdiğimde istemci izni yok diyor. sadece runaway serverlarına giremiyorum
yan hesapla bi gireyim dedim env yapmak için 72 saat vardı o hesapta ana hesapta banlanmış ne saçmalık bu100 saat altındasınızdır hepiniz
yan hesapla bi gireyim dedim env yapmak için 72 saat vardı o hesapta ana hesapta banlanmış ne saçmalık bu100 saat altındasınızdır hepiniz
yan hesapla bi gireyim dedim env yapmak için 72 saat vardı o hesapta ana hesapta banlanmış ne saçmalık bu
Gönderi otomatik olarak birleştirildi:
yan hesapla bi gireyim dedim env yapmak için 72 saat vardı o hesapta ana hesapta banlanmış ne saçmalık bu
| Benzer konular | Forum | Tarih | |||
|---|---|---|---|---|---|
|
|
İstemci hatası alıyorum | RunAway CS2 | 1 | 444 | |
|
|
iSTEMCİ HATASI ALIYORUM | Genel Tartışma | 4 | 347 | |
|
|
İstemcinizin bu sunucuya katılma izni yok | RunAway CS2 | 1 | 283 | |
|
|
saat yüzünden istemci hatası | Genel Tartışma | 1 | 209 | |
|
|
İSTEMCİ HATASI | Genel Tartışma | 1 | 300 |
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için gerekli çerezleri ve deneyiminizi iyileştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.