şahıs tarafından mı atılıyor bu banBan yemişsin o yüzden o hatayı alıyorsun
kaldırmak için ne yapmam lazımşahıs tarafından mı atılıyor bu ban
itiraz formu neredeİtiraz Formu doldurabilirsin
| Benzer konular | Forum | Tarih | |||
|---|---|---|---|---|---|
|
|
İstemci hatası alıyorum | RunAway CS2 | 1 | 444 | |
|
|
İstemcinizin bu sunucuya katılma izni yok | RunAway CS2 | 1 | 283 | |
|
|
saat yüzünden istemci hatası | Genel Tartışma | 1 | 209 | |
|
|
İSTEMCİ HATASI | Genel Tartışma | 7 | 586 | |
|
|
İSTEMCİ HATASI | Genel Tartışma | 1 | 300 |
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için gerekli çerezleri ve deneyiminizi iyileştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.